Dakea lucrează strâns cu firma Stormspell, asigurând o gamă largă de vânzări şi asistenţă tehnică pentru a creşte vânzarea de produse proprii din domeniul ferestrelor de mansardă. Fondată în 1999 firma Stormspell furnizează materiale de acoperiş şi materiale pentru numeroşii săi clienţi – asigurând o combinaţie între comerţ şi publicul larg. Datorită filialelor atât din Southport, cât şi din regiunea Maghull din Liverpool, comerciantul poate deservi întreaga regiune din nord-vest. O parte importantă din strategia Dakea o reprezintă asigurarea că partenerii comerciali ai acesteia, inclusiv Stormspell, sunt informaţi în mod curent despre cele mai noi materiale de marketing şi vânzări.
„Dakea ne furnizează mereu materiale de marketing ieşite din comun, care atrag privirea şi se deosebesc cu totul” – declară Gareth Hughes, directorul filialei Stormspell. „De exemplu ne-au transmis indicatoare pe care le-am atârnat de acoperişul magazinului şi al căror text zice: „Montarea acestui semn a durat foarte mult. Din fericire ferestrele Dakea pot fi montate rapid”. – Aceste lucruri amuză şi atrag atenţia clienţilor noştri. Am primit numeroase observaţii nu doar de la clienţii noştri, ci şi de la reprezentanţii altor producători care apreciau reclama şi structura acesteia.
„Dakea ne informează în mod curent – iar directorul de vânzări din regiune, Christopher Phillips, ne-a vizitat de câteva ori pentru a verifica dacă dispunem de tot ceea ce ne trebuie. Reclama are şi un alt avantaj că este într-adevăr uşor de reprezentat datorită indicaţiilor Dakea – ce este important atunci când suntem atât de ocupaţi.” Gareth declară că reclama a dus la mai multe întrebări privind marca Dakea şi produsele acesteia – ceea ce duce în mod regulat la vânzări. Fereastra cea mai populară dintre cele comercializate de Stormspell este fereastra Better Safe, care asigură parametrii excepţionali de eficiență energetică, siguranţă şi confort. „Având în vedere că suntem specialişti în domeniul materialelor de acoperiş, clienţii deseori ne cer sfaturi şi din acest motiv este important ca echipa noastră să dispună de cunoştinţele necesare privind aceste produse. Firma Dakea ne-a asigurat instructaje online privind produsele sale, iar noi am avut ocazia de a participa la instructajul de pe camionul demonstrativ Dakea pe durata expoziţiei itinerante în întreaga Mare Britanie.”
„Instructajul online ne-a asigurat un anumit nivel de flexibilitate, pentru a permite angajaţilor noştri să participe la acesta în funcţie de funcţionarea normală a filialei. Completarea acestui instructaj îl reprezintă instructajul practic ce a avut loc atunci când am primit vizita camionului Dakea în anul 2017.” „Echipa tehnică Dakea este mereu disponibilă pentru a putea răspunde în cazul întrebărilor clienţilor, de ex. atunci când a trebuit să ne aprovizionăm cu rame de etanșare pentru ţigle atipice. Acest nivel de susţinere, reclama impunătoare şi calitatea produselor Dakea au avut un impact pozitiv asupra vânzării acestor produse. Ne bucurăm că putem observa creşterea continuă a vânzărilor.” Christopher Phillips, directorul regional de vânzări al Dakea, a declarat: „Apreciem colaboratorii noştri deoarece sunt primul punct de contact pentru majoritatea clienţilor noştri. Stormspell este un vânzător foarte renumit şi livrăm un pachet de asistenţă şi know-how tehnic, pentru a asigura că vor putea vorbi sigur despre produse şi ajuta în efectuarea vânzării. Trebuie avut în vedere faptul că asistenţa noastră nu se termină odată cu vânzarea produsului – oferim o asistenţă complexă clienţilor în întregul lanţ de livrare, pentru a asigura comercianţilor şi utilizatorilor linişte sufletească deplină”.
78 din aceste case cu băi destul de vechi şi întunecate în centrul casei, unde... CITESTE MAI MULT
ZONA DE RISC Provincia Groningen este cunoscută după apariţia cutremurelor cauzate de extracţia de gaz care... CITESTE MAI MULT